Ciągłe zmiany

W moim przypadku stwierdzenie, że kobieta zmienia zdanie przeciętnie co minutę, jest jak najbardziej prawidłowe. Wszystko wydaje mi się, że rozstrzygnie się we wtorek, a więc do tego czasu nie będę nic tłumaczyć. Właśnie się dowiedziałam, że zaliczyłam poprawkę, którą wczoraj pisałam i mogę odetchnąć z ulgą, gdyż oficjalnie już jestem studentką drugiego roku Turystyki i rekreacji. Pierwszy zjazd na uczelnie mam bardzo szybko, bo już za dwa tygodnie! Wczoraj po dość długim i ciężkim dniu dla mnie relaksowałam się we Wrocławiu. Przespacerowałam niesamowitą ilość kilometrów, zwiedziłam wiele miejsc przypominając sobie jak piękne jest to miasto. Ostatecznie wróciłam do domu po trzeciej w nocy.

Koszula:H&M, Spodenki:H&M,Kurtka: bazarek, Trampki: allegro, Okulary: New Yorker,Torebka: Mizensa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...