W zdrowym ciele...



Kilka zdjęć z minionego tygodnia, a jutro proszę państwa pierwszy raz w życiu ( nie licząc zajęć szkolnych z wychowania fizycznego) pójdę na siłownię i już nie mogę się doczekać! Tak, jest ! Pod wpływem impulsu i atrakcyjnej ceny karnetu, postanowiłam, że zapiszę się, bo chciałabym wrócić do formy, bo przecież, to lada dzień wiosna, a potem to już tylko z górki i wakacje. Ostatnio moim ulubionym zajęciem stało się wyszukiwanie informacji na temat zdrowego życia itp. Zawsze mnie to interesowało, a w szczególności w czasie, gdy chodziłam do Technikum. Z dziewczynami potrafiłyśmy na każdej przerwie(a nawet lekcjach) rozmawiać na temat zdrowego żywienia i na temat różnych ciekawych sposobów na to, by stracić kilka kilogramów!
Patrząc na zdjęcie tej sukienki w kwiatki(zdjęcie poniżej) czuje wiosnę. Zastanawialiście się kiedyś dlaczego tak jest, że im więcej kolorów macie na sobie, tym lepszy macie humor? :) Ja uwielbiam takiego rodzaju sukienki. Są niesamowicie dziewczęce, a do tego tył jest genialny. Jest kawałek wycięty, co jeszcze bardziej powoduje, że ubóstwiam ją. Co jeszcze sprawia, że tak bardzo chciałam ją mieć? Cena! Otóż wydałam na nią jedyne 15 zł:)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...