Czuję ją w powietrzu!

Od dłuższego już czasu kompletuję swoją garderobę. Mimo tego, że jeszcze lato trwa, to już się mówi po cichu o jesieni. Co raz bliżej wrzesień i nawet chcę powiedzieć, że już nie mogę się doczekać tej naszej złotej Polskiej jesieni. W tym momencie liście drzew są różnokolorowe , a słońce przedzierające się przez gałęzie, co tworzy niesamowity widok. W powietrzu już czuć ten specyficzny chłód, a stopnie jak do tej pory nie przekroczyły 24 stopni. Mimo tego, że kocham lato, jak mało kto, to chciałabym, a był już wrzesień. W tym miesiącu prawdopodobnie spełni się jedno z moich malutkich marzeń. W głowie aż roi się od pomysłów, ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Najważniejsze jest jednak to, że działam! :)


Bluzki/Topy
Topy na jakie poluję, to oczywiście nieśmiertelne zwykłe bluzeczki bez jakichkolwiek dodatków. Białe, czarne i szare. Basic i nic więcej nie trzeba. Niesamowicie podobają mi się połączenia zwykłych bluzek z jeansami lub czarnymi spodniami i do tego czarna ramoneska. Coś przepięknego. Bardzo podobają mi się bluzki, które materiałem przypominają satynę lub po prostu są z satyny. Wygląda się w czymś takim bardzo świeżo, a na dodatek modnie :)

Spodnie
Aktualnie poluję na jeansowe boyfriendy, klasyczne czarne rurki z zamkiem przy nogawkach oraz zwykłe klasyczne jeansy, gdyż otwierając swoją szafę odkryłam, ze tak naprawdę posiadam jedną parę jeansowych jasnych spodni z Cubusa i jedną parę ciemnych i to na tyle.


Kurtki
Niesamowicie urzekła mnie kurtka z Bershki, która wyglądem przypomina taką typową motocyklówkę. Marszczenia w okolicach ramion dodają charakteru kurteczce. Kolejną jest ramoneska z H&M-u , ale nie mam pojęcia czy jeszcze ją dostanę, gdyż była dostępna w poprzednim sezonie. Zamszowa ramoneska w kolorze chabrowym, a do tego czarne rurki i biała koszula!

Szorty/spódniczki
W swojej kolekcji posiadam kilka par szortów różnego rodzaju, ale brakuje mi białych spodenek z koronki oraz niesamowicie kwiecistych. Mam nadzieję, że to się szybko zmieni. Do kolekcji spódniczek bardzo bym chciała żeby trafiła tiulowa karmelowa, a także rozkloszowana chabrowa i brzoskwiniowa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...