"Nieświado­mie mówiąc "wszys­tko idzie mi źle" ry­zyku­jesz bar­dzo wiele "

Patrząc na zdjęcie, które znajduje się poniżej chce mi się śmiać, powoduje u mnie wybuch śmiechu. Po jego zobaczeniu doszłam do wniosku, ze bardzo dziwnie wyglądam w tych okularach.Pewnie już nieraz wspominałam wam, że chodzę na siłownie. Miałam mały kryzys spowodowany różnymi czynnikami, co spowodowało, że przez ponad miesiąc mimo tego, że karnet miałam opłacony, nie pojawiłam się na siłowni. Dopiero po rozmowach z A. uświadomiłam sobie (ona zresztą też), że musimy wrócić do aktywnego trybu życia. Już nawet nie chodzi tu o to, że mamy co miesiąc karnet opłacany, ale o nasze zdrowie i samopoczucie. Chyba o tym jak ważna jest aktywność fizyczna w dobrym funkcjonowaniu naszego organizmu nie muszę nikogo przekonywać.Niski poziom aktywności fizycznej uznawany jest za istotny czynnik zwiększający umieralność ogólną z powodu chorób układu krążenia i nowotworów.

Kurtka: bazarek, Bluzka:Cubus,Spodnie: H&M, Trampki: Allegro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...