Power flower! :)


Kolejny dzień z Panną R za mną. Czy ja już wspominałam, że bardzo, ale to bardzo lubię jak to właśnie R. robi mi zdjęcia? :) Współpraca nasza kwitnie. Ona jest zadowolona, że ma tak "cudowną" modelkę ( piszę z ironią oczywiście), a ja jestem przeszczęśliwa gdy widzę efekty naszej pracy. Już nawet nie myśląc o blogu, to przecież zawsze jakaś fajna pamiątka i cudownie spędzony razem czas. Jakie plany na najbliższe godziny i dni? Właśnie zbieram się do A. na wspólne ćwiczenia i też mam w planach pobiegać troszkę. Jutro zaraz po pracy jadę do Jastrzębia na mecz, w środę spotykam się ze znajomymi z pracy, a w czwartek wracam do domu na parę dni. W między czasie muszę ogarnąć sprawy związane z nauką, bo się troszkę tego nazbierało i napisać pytania do wywiadu z siatkarzem, który w świecie siatkówki jest bardzo znany, ale od dłuższego czasu nie ma w mediach nic na jego temat. Już nie mogę się doczekać!

Co do mojego stroju ze zdjęć. Sukienkę kupiłam w zwykłym butiku we Wrocławiu i cena może Was zszokować, bo kosztowała zaledwie 15zł!!! Buty jak i płaszcz również nie posiadają marki. Płaszcz był już prezentowany na blogu i wiecie, że został zakupiony w Tesco i jest marki F&F. Buty to łup z wyprzedaży w zwykłym sklepie obuwniczym. Swoją drogą zauważyłam, ze tego typu buty pasują dosłownie do wszystkiego :)




















10 komentarzy:

  1. super :D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/silvery-silvery.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! Wyglądasz prześlicznie! Tak dziewczęco <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest prześliczna:*

    Mam do Ciebie prośbę - możesz kliknąć na moim blogu w widget VINTED? Będę bardzo wdzięczna:) Jest to dla mnie bardzo ważne <3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Loved your blog and will come back for sure! I find it very inspirational...

    Oh, I just started following you on GFC by the way! Hope you come by my blog sometime too! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it? We can also follow each other everywhere else;)!

    These are my links hun <3:
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Twitter link
    Bloglovin link

    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sukienka i buty ! Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji !
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM, DO MNIE NA NOWY POST :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję, za tak miłe słowa :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...