Wielki powrót!



Witajcie po dość długiej przerwie! Jedno słowo. WSTYD! Jak ja mogłam przestać pisac bloga? Za bardzo się do tego przyzwyczaiłam, by tak z dnia na dzień przestać tu bywać. Usunęłam wcześniejsze wpisy, zmieniałam nazwę, ponieważ chciałam się odciąć od tamtych lat, od tamtych wpisów. Trochę pozmieniało się w moim życiu, a w styczniu czekają mnie jeszcze większe zmiany, które będą swego rodzaju moim wybawieniem:) Na bieżąco będę pisać co mam na myśli. Dostawałam wiadomości, że czemu odeszłam z bloga, czemu nie piszę i, co mnie ucieszyło, że tęsknicie za moimi wpisami. Było mi bardzo miło czytać takie wiadomości i jako, że kończy się rok 2012 postanowiłam jak najszybciej nadrobić zaległości. We Wrocławiu nie spodziewałam się , że moje życie się zmieni oraz, że poznam tylu wspaniałych ludzi, na których mogę liczyć w każdej chwili. Bardzo jestem zadowolona z tego, że nie wahałam się ani sekundy, by w ciągu dwóch dni spakować walizki i wyjechać z mojego rodzinnego miasta. Szczerze, to zastanawiam się nad tym skąd ja tyle siły i motywacji oraz odwagi w sobie znalazłam. Ja? Taka szara myszka? Joanna, która bała się podejść do obcego człowieka i zapytać się o drogę nagle wyjeżdża sama i zaczyna nowe życie w innym mieście. Mogę być z siebie dumna. 2012 rok minął mi bardzo szybko, studniówka, matura, egzaminy , wcześniej jeszcze koniec roku, pożegnanie nauki w technikum i rozpoczęcie edukacji na studiach! Dużo tego:)Wkraczam w 2013 z nowymi postanowieniami i na pierwszym miejscu mojej listy znajduje się: "silna wola", bo bez niej nie dotrzymam pozostałych postanowień:D Poniżej kilka zdjęć, które są z różnych wydarzeń z ostatnich dwóch miesięcy. Z bieżących wydarzeń, to już jutro odwiedzą mnie dwie wspaniałe dziewczyny Karolinka i Martyna! Coś niesamowitego! Spędzimy razem Sylwester oraz Nowy rok we Wrocławiu, czy może być coś wspanialszego!?:) Życzę WAM wszystkim niesamowitego sylwestra i Szczęśliwego Nowego ROKU!!!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...